Vill du beställa?

lördag 9 mars 2013

Vinterns facit

Ja, som ni kanske har noterat har jag inte varit den flitigaste bloggaren på sistone. Jag har legat på sjukhus och haft begränsad tillgång till cyberspace. Men! Jag har varit en desto flitigare pysslare.


Till exempel har jag stickat ett gäng raggsockar till både mig själv och behövande människor i bekantskapskretsen. De här är mina. Jag blir lite glad varje gång jag ser dem.

En annan färgklick blev mössan och vantarna som jag stickade när årstiden kändes på tok för grå:




Jag har också gjort mig skyldig till ytterligare en groda, den här gången en "självsittande", till en medpatient som specialbeställde en.


Bilder på ytterligare ett par alster från den gångna vintern hoppas jag kunna publicera inom kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar