Vill du beställa?

onsdag 26 juni 2013

Ännu mer ögongodis

Blomblomkrukor.

Efter en lång rad fjärilar, ugglor och blommor, idogt klippande och hängivet klistrande kan jag konstatera att jag lyckades få till betydligt fler skapelser till Uddabutiken än jag trodde att jag skulle hinna. Nu har alltihop fraktats till de pittoreska små butikerna i Tolg och Öhr utanför Växjö, där de redan tagits emot med öppna armar och glada tillrop.

Här kommer ännu en bildkavalkad. Och då återstår ändå ett par godbitar, däribland en av mina personliga favoriter, som dyker upp här i slutet av veckan om en liten stund. (Jag kunde inte hålla mig!)


Skål!
En reinkarnerad tomatsåsburk...
... med kollega.
Pulverkaffe? Inte längre.
Familjen är samlad. Bevingad återvinning.
Ytterligare en gammal träburk som fått nytt liv...
... även om somliga inblandade verkar lite trötta.
The lock – has got the look.
Och här: en burk i plast, som tidigare härbärgerat pepparkakor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar