Vill du beställa?

onsdag 29 juni 2011

Spännande uppdrag

Undrar ni vart jag har tagit vägen? Lugn, min bloggtystnad är ett gott tecken. Jag är nämligen fullt sysselsatt med roliga uppdrag.

Till exempel har jag fått beställning på ett par virkade dalahästar. Nog för att jag är till hälften dalkulla, men jag har aldrig gjort just dalahästar förut, så det tar tid att få till dem. Eftersom det känns lite som ett hedersuppdrag har jag kanske också placerat ribban ovanligt högt. Många hästmagar har repats upp och ännu fler huvuden har rullat... Det är faktiskt svårare än jag trodde - vilket bara gör mig ännu mer taggad.

Håller samtidigt på att virka en hel Barbapapafamilj - en av nio familjemedlemmar är avklarad. Och så har jag ett antal överraskningar på gång. Kan inte avslöja mer i dagsläget, men håll utkik - i sinom tid får ni veta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar